torsdag den 3. april 2014

Sytid og nyt mønster.


Fantastisk med lidt tid ved symaskinen - den er lidt forsømt for tiden.
Mønstret kom med posten i sidste uge og er købt af dygtige Anna som har bloggen LaRaLiL.
Kjolen er den første jeg har lavet og den har et par skønhedsfejl men skal helt sikker sy flere af dennne model. Stoffet er rester fra lageret og har faktisk ikke særlig meget tilbage af strækstof - så der må købes nyt :-)

Kjolen er til en sød pige der hedder Smilla og hun har 5 års fødselsdag her i April.
Jeg lokkede lige vores nabopige Ida i kjolen, for at se om den passende - Ida og Smilla er ca samme størrelse :-)




15 kommentarer:

  1. Hvor er det skønne farver, du har sat sammen! (elsker orange og brun) Hvor mon du har det orange stof med hvide flodheste fra?

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anna.
      Tror jeg har købt det orange stof i stof og stil for et par år siden.
      Men er ikke helt sikker :-)

      Slet
  2. Sikke en skøn kjole! Lige som Anna er jeg også ret vild med stofsammensætningen (og det orange flodheste-stof).

    SvarSlet
  3. Ih... glæder mig til at modtage mine mønstre... Noget gik galt så min bestilling kom ikk igennem og det kribler helt i mig når jeg ser de fine kjoler der bliver lavet rundt omkring

    SvarSlet
  4. Ihh, hvor er den fin.
    Jeg har syet de to andre modeller men har endnu denne her med hætten til gode. Efter at have set din glæder jeg mig endnu mere til at komme i gang med den.

    SvarSlet
  5. Hvor er den dejlig i farverne - Godt du lige kunne køre den gennem maskinen til inspiration for os andre

    SvarSlet
  6. Der bliver masseproduceret laralilkjoler i alle afskygninger blogland for tiden - hvor er det dejligt at se og meget inspirerende at se hvor forskellige de er, afhængig af stofvalg. Jeg er sikker på at modtageren bliver rigtig glad.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lidt sjovt at se alle de forskellige sammensætninger.
      Jeg tog det jeg havde for at lave en syprøve... Nu skal jeg bare ud og købe noget nyt stof :-)

      Slet
  7. Den er virkelig fin! Jeg skal også selv i gang med at sy de skønne Laralil kjoler... Så dejligt med inspiration :-)

    SvarSlet
  8. Tak for din kommentar på min blog-jeg melder mig også straks som fast læser hos dig! Dejlig kjole og hvor er det sjovt at se det samme mønster syet op i forskelligt stof og forskellige farvekombi'er. -også selvom jeg primært syer til drenge :-)

    SvarSlet