søndag den 29. september 2013

Klippe i favoritter.





Et nyt tæppe har set dagens lys...
Jeg havde så meget lyst til at sy noget skønt,
så jeg hoppede på at klippe i de mest fantastiske retrostof fra lageret!
Jeg har haft lidt svært ved at få mig selv til det, men hvem har glæde at dem når de ikke bliver brugt?
Det er jo tåbeligt at gemme flotte ting så længe, at man ikke kan li' dem mere....(Det kan jeg nemlig godt finde på)

Jeg har sat retrostofferne sammen med noget nyt stof og syet det sammen med sort tråd. Synes det giver et mere moderne og roligt look.
Jeg er selv meget glad for sammensætningen og hvor var det dejligt at sy lidt igen :-)

Se lige lige denne blog - hun har lavet de flotteste ting :-)

14 kommentarer:

  1. Kan godt forstå du er glad for det. Det ser meget lækkert ud... Jeg er stadig ved at gøre klar til mit første tæppe projekt....
    KH Gitte

    SvarSlet
  2. Super fint. Det ligner meget marthes fra bloggen arvingencom mon ikke det er derfra du tænker?

    SvarSlet
  3. Sjov kombination :-) Kender godt det der med at gå og vente med at bruge et stykke stof indtil det helt rigtige mønster eller ide dukker op.... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Man vil jo også gerne bruge de gamle fine stoffer til noget ekstra fint :-)

      Slet
  4. øj hvor er det fint! Jeg har også lige købt nyt stof til et tæppe.. Glæder mig helt til at komme igang nu!

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare skønt og klart i farverne... Elsker stofferne i kombination med hinanden...

    SvarSlet
  6. Jeg er vild med det - du kunne sagtens have vist mange flere billeder af det;-) Er det prikkede også retrostof?
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det prikkede er ikke gammelt og jeg havde faktisk købt det til et par bukser til mig selv....
      Jeg synes det gør sig godt sammen med det ander stof.

      Slet
  7. Selv mig, der ikke er med på retrobølgen, synes det er super flot, og det er nok som du sige fordi det er sat sammen med det sort mere moderne.
    Forresten er du kommet til at skrive moRderne (dem, der dræber) i indlægget, hvilket jeg grinede lidt af. Hehe, slåfejl når det er sjovest! ;-)

    SvarSlet