søndag den 6. januar 2013

Mangel på bukser.



Jeg har fået en stor stak stof med hjem fra en veninde. Der er mere end på billedet :-)
Hendes børn mangler bukser!
Det er faktisk lidt sjovt at lave ting, ud af en andens stoflager.
Første par er kørt i gemmen symaskinen, det er bukser med for og elastik i linningen.
Der er klippet til flere ting, så det er bare at finde tiden til det :-)
Heldigvis har Emil så han kan se film lige ved siden af symaskinen, det hjælper endel på ens sy tid!
Han synes godt nok at jeg larmer lidt, men han tager den nu meget pænt. Vi hygger os i hverfald med det!



4 kommentarer:

  1. Det er et rigtig hyggeligt par du har fået syet, de vil helt sikkert blive godt modtaget.

    SvarSlet
  2. Hvor er de flotte! Sikke meget fint tøj :-)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle søde bukser. Jeg er vild med farverne og stoffet :-)

    SvarSlet
  4. Rigtig fine bukser, de ligner faktisk nogle jeg engang købte til mig selv Thailnad:)

    Og sikek en god veninde du er!

    SvarSlet