tirsdag den 6. december 2011

Hurtige juledekorationer.


Desværre er farverne på billederne ikke som i virkeligheden, men sådan ser mine juledekorationer ud i år. 
-Eller i hverfald 2 af dem ;-)

Advents dekorationer står på spisebordet og den anden har jeg lavet 2 af. De står i mit køkkenvindue. 
Jeg har også flere store vaser med kogler, kugler og andet skønt i!

For få år siden lavede jeg altid store, super flotte og krævende juleting til mig selv, men..... så kom Emil. Jeg er måske også blevet lidt mere glad for de simple ting :-)



1 kommentar:

  1. Synes absolut de er flotte og helt simple er de da ikke - jeg ved ikke hvad du plejer at lave, men fire lys på et fad er simpelt så jeg synes da du har gjort noget ud af det :) Dine papirblomster længere nede er også vildt flotte iøvrigt! tak for den søde kommentar på min blog.

    SvarSlet